Say those words like there's nothing else

Godmorningg 
 
Ligger ensam i en alldeles för stor säng för att man ska vara själv i den. Men så blir när när man har en pojkvän som kliver upp sex på morgonen för att åka till stockholm och göra något prov på en lördag. ändå duktigt!!
 
Igår åt vi på la cantina, sjukt god mat, snacka om att man inte kunde röra sig efter all mat. Är fortfarande mätt och känner inget behov av frukost eller något annat ätbart. Menmen, här ska jag inte ligga och lata mig hela dagen. idag blir det nog basketmatch, en runda på stan och sen hejdåkalas för minna som åker till Italien nästa vecka!! Det lutar åt en utgång i stockholm, men för mig som kryckmongo får jag väl hitta annat att göra! Hur som helst så blir det nog en duglig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0