Pain throws your heart to the ground, Love turns the whole thing around



Godkväll, eller godnatt inlägget är här igen..

Har precis bäddat ner mig i sängen efter en bra tisdagskväll. Har hunnit luncha på stan med minna under dagen, ätit tacos och spelat tvspel hos Ekiz. Och nu även sörjt att olearys ska stänga med en kväll där tillsammans med mina kära vänner. Det blev galenpanna, massa alkoholfria drinkar och en hel del skratt.

Nu ligger jag som sagt här i sängen och lyssnar på min mage som för liv. Har ju druckit alldeles för mycket vatten och annan vätska så hela magen guppar runt, inte lite heller. Man känner sig typ sjösjuk, och det låter lika mycket som när ett barn lekte i bollhavet på McDonalds.

Min mage säger guppeligupp, jag har lite för mycket fritid och borde väl antagligen sova. Så, godnatt och sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0