Out of our minds, with nothing inside

Fredagjappjapp

Skojade såklart när jag berättade att en längre förklaring och bilder sen pope skulle komma idag, ni alla fattar ju att jag är bra på att skjuta upp saker.

Hursomhelst så tränade jag idag, var hos Anna på kansliet i fyra timmar, åt greken, kollade på stan och nu är jag hemma. Sitter och väntar på min pojke som ska plocka upp mig så ska vi ut och äta middag. Men eftersom han är efterbliven och måste träna osv så tar det ju sin tid och man blir ju bra jävla hungrig. Menmen, det får väl vara värt i slutändan. Han får helt enkelt städa mitt rum som kompensation.

Antar att det inte blir något mer skrivande ikväll, så här är en ascool bild på mig som ligger och väntar och så hörs vi väl imorgon eller något annat roligt. Krambanan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bh storlek för dina bröst är så jäkla stora och euuu

2013-02-03 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0