Mardrömmar

Sitter på den sosselimousinen nu igen påväg från pershagen. Börjar bli rutinerad bussåkare med mina kryckor och handikappplatser. Men vill man ta sig nånstans och ingen kan köra mig så får man ta sista utvägen.

Har haft så sjuka mardrömmar inatt igen, det blir så mot morgonen när William Åker till jobbet och man blir kvar själv, jag har varit i Egypten och blivit mördad, drunknat på en kryssningsbåt, ramlat från ett höghus osv. Jag hatar mardrömmar.

Igår vart det nancys med Tobbe, sjukgymnastik, fika med Alice, impulsköp av ny tröja, häng på Matildas jobb, kanslihäng och en tripp till Nykvarn för att kolla på den nya hallen där mina tjejer ska få träna nu när vår hall har brunnit upp. Lite skeptisk är jag, men det är jag alltid.

Nu är jag påväg ner mot stan för lite lunch på Matildas jobb och sen nancyshäng. Det börjar bli standard det här, men idag är även årets första träning också! Längtar efter att få träffa mina knattar.

Adjöken fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0