Jag skulle vara någon annan om du fick önska något

Och så var det måndag, lika snabbt igen.
 
Har märkt att jag uppmärksammar vilken veckodag det är i varje inlägg. Men det är asbra för jag är så pass senil att jag glömmer direkt när jag skrev sist och vad jag berättade då. Jag är som Doris i hitta nemo.
 
Har iallafall haft en bra helg. Firade Julias 20 års dag i fredags med god mat och alla tjejer. Det var roligt att få träffa hela "gänget" igen och bli påmind om hur sjuka vi är tillsammans. Olearys skulle ju styra sista kvällen innan deras alkoholtillstånd blev indraget, men vid middagstid i fredags klev poliserna in och drog in tillståndet bara för att jävlas. Så det blev en lite spännande barrunda istället, ställen jag aldrig skulle sätta min fot på annars, men nu är det det enda som finns kvar. Det blev templet och stanleys. Kan inte säga att det var överdrivet roligt ute, utan vi drog hem rätt tidigt.
 
I lördags var det basket som gällde, medan mannen åkte på sin match så gick jag och kollade på en annan. Kings vann och med Maya som bra sällskap så blir basketmatcher ett väldigt bra tidsfördriv. Senare mot kvällen blev det middag på olles innan vi drog vidare till Marcus som styrde "hemmafest". Vi var väl 15 pers så det var väl inte fest, men det var roligt att få umgås hemma hos någon och inte bara dra ut, eftersom den här stan inte heller har uteställen. Men partypoopers som jag och william är så är vi nyktra och trötta och drog hem ganska tidigt, men det var kul sålänge det varade om man får säga så! 
 
Igår var jag ensam ledare på tjejernas träning, går så bra för mig att sitta och förklara utan att kunna visa, hatar att vara handi. Men det var kul ändå! Stannade väl kvar i hallen tre timmar efter i brist på annat, fikade med gympaföräldrar osv. På kvällen myste vi tjejer hos Anki med gosaker, killsnack, skitsnack och allt annat som behövs på en ångestsöndag.
 
Oj värsta faktainlägget märker jag, så nu kan alla twittra om vad jag gjort de senaste dagarna.
Men nu är det dags att trycka i sig någon lunch för att ta sig till sjukis och träna lite. Här bjuds det på lite bilder sen helgen, spårade vänner, outfits, basketmatch och ja.. ni ser ju själva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0