Finns det en så finns det flera

 Godsöndag på er! 
 
Igår var det hejdåfest för minna. Roliga tjejer och en bra start hemma hos henne innan vi drog till det nya "haket" stanleys... Men med alla tjejer med mig och väldigt många andra vänner ute så var det faktiskt helt okej! Med lite slagsmål, muttvisning och påträngande människor så vart ju nästan Stanleys spännande. Efter en kvarts tidigare stängning pga bråket och alla förvirrade människor så var kryckis trött och struntade i efterfest för några timmars sömn innan barnträningen. 
 
Dum som jag är så kommer jag till träningen utan larmkortet och tjugo tjejer får köra burken i detta mysiga isbjörnsväder i en halvtimme tills räddningen kom. Utsedd till årets bästa ledare JAG VET
 
Har även hunnit luncha på stan med Maya och Jennifer och sett min pojkvän spela basket för första gången. hehe tog ett tag. Men nu ska vi käka!!
 
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0