För när man ser att det blöder, ja det är först då det gör ont

Tjaaa

Fredag idag, skönt för er som går i skolan om dagarna eller jobbar i veckorna. Skönt för mig med, då får jag lediga kompisar. Idag var faktist första gången på typ en månad som Jag faktist var tvungen att kliva upp när en väckarklocka ringde. Fast det tog ett tag, snoozade en halvtimme, drog i mig en smoothie och åkte till sjukgymnasten och tränade. Nu är det Beach 13 som gäller, så jag började med att ställa mig framför spegeln med mobilen i högsta hugg och dra en "tittajagtränar" bild, den obligatoriska bilden istället för att bara gå och träna direkt.

Hoppade förbi dagiset och hälsade på alla små knattar som trodde jag var en transformer eller något med min sko. Yey jag är en robot. Har även lunchat på stan, köpt presenter och nu är jag på kansliet igen. Dags att hoppa sig hemåt snart för att göra sig i ordning till årets första 20årsfirande! Julia fyller år och det bjuds på middag och sen olearys eftersom det är sista kvällen där. Hoppas på en bra kväll!

Goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0