Adna

 
 
Innan Ron pope spelade sjöng en tjej som heter Adna några låtar. Hon var grymt bra och hamnade direkt in på mina spellistor. Hon är bara 18 år och går sista året på rytmus i Göteborg men hon skriver och gör sina låtar själv. Synd att hon inte har fler men snart skulle det komma ett album! Här kan du lyssna på hennes låtar på spotify:  http://open.spotify.com/artist/1pduOlnYE5rd4VChXbeU8g annars söker man bara på adna på youtube. 
 
Har som sagt haft träningar och är helt slut, så medan mina vänner drar ut för en lilllördag i huvudstaden så sitter jag hemma och gråter. Okej nej inte riktigt så, har inte varit hemma på några dar så ibland kan det vara skönt. Men snart kommer min bror och hans flickvän, det blir kvällsmiddag på donken då vi inte hunnit äta. 
 
Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0