1/1-2013

Gott nytt år mina vänner!

Har haft ett relativt bra nyår, det är ändå överskattat så förväntningarna var ju inte där. Men jag är inte så bitter ändå! Hade bra folk runt mig iallafall

Kvällen började med middag hos johan tillsammans med killarna och Frida. Sen tog vi oss rakt ut i skogen till Sofia där vi inte stannade allt för länge av vissa orsaker. Tog taxin tillbaka stan där vi vid tolvslaget stod lite ovanför maren tillsammans och skålade med champagneglas i plast, fint ska det vara.

Efter det åkte vi tillbaka till Johan där vi sköt raketer och tände en kinesisk lyckta. Efter ett tag åkte vi hem till William där det var lite folk tillsammans med hans syster. Plockade undan lite och la oss.

Visst, inte världens bästa nyår kanske, men jag är inte bitter. För jag börjar mitt nya år brevid världens bästa människa. Dags att väcka honom nu! Klockan är ju två. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0