Lyckans dag

Obeskrivlig känsla, efter den långa tiden med en jävla robotsko har jag äntligen fått slänga den i papperskorgen. Ville egentligen bränna upp den men den är lite för stor, fylld med plast osv så det kändes inte värt besväret. Nu blir det kryckor i några dagar för att sen bli en normal människa. Att få sätta på sig två par skor är så sjukt skönt. Jag kan köra bil, jag slipper slå mig själv med en jävla plastsko, kortfattat så är jag bara överlycklig. Det känns helt plötsligt värt att Jag opererades och gick igenom den här långa perioden. För det kommer bli bra.

Dagen har hittils bestått av lunch på stan med Anna, sitter på försäkringskassan nu och kollar om jag får någon inkomst snart, börjar bli tomt i kassan.. Sen blir det sjukgymnastik och träning i Nykvarn. Lång dag! Men det får man stå ut med.

Idag är trots allt en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0