Addicted

Det är ju nästan läskigt hur beroende man känna bli av något. Jag har aldrig fastnat för alkohol, cigaretter, kaffe eller annat som brukar vara beroendeframkallande, men ett spel lyckas jag bli helt insatt i. Candycrush är för tillfället det sista jag gör innan jag somnar och det första jag gör när jag vaknar. Oftast har jag ju även min pojkvän på köpet, men vi spelar tillsammans! Eller bråkar om vem som får spela... 
 
Det har gått så långt att jag numera bär runt på min iPad vart jag än går för att kunna spela, och jag har fått med alla mina vänner till att också spela. Så när vi umgås sitter var och en med sin telefon och ber om liv eller skriker av lycka när man klarar en nivå. Man kan ju nästan kalla det att umgås iaf...
 
detta måste få ett slut!! Är på level 146 och det finns ca 100 nivåer till!!  Panik... 
 
 
Anars då? Fredag hela veckan. Skolkade från sjukgymnasten imorse för att jag var så trött, och för att min kropp gjorde så ont.  Har spenderat några för många timmar på stan utan att lyckas med det enda ärendet jag skulle göra, försäkringskassan var stängt så det blev nancys ist. Hr massor jag borde göra, men firar nog in helgen tillsammans med min bästa vän och mamma, lite pizza, godis och Harry Potter! Har ju inte varit hemma på hela veckan så det blir nog bra. 
 
Trevlig helg folket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0