Kort men intensivt

En helt underbar vecka har sprungit förbi och min kära pojkvän har snart landat i Atlanta igen. Vi har hunnit fira jul, varit ute, träffat hans släkt och vänner, ätit goda middagar och umgåtts med hans familj, bokat min resa dit och mycket annat! Känns så sjukt bra att han varit hemma trots att det var så kort tid. Jag tror så sjukt mycket på kärlek, om vi klarar det här klarar vi vad som helst. Har hunnit med massor idag förutom att ha lämnat honom på flygplatsen. Har hunnit tröstshoppa med Oscar i Skärholmen. (troligen hittat min nyårsoutfit), kollat bio med mor och far och haft en mysig kväll med Ebba. 

Nu ligger jag i sängen hemma och ska sova själv igen.. Det suger. Men annars är jag glad. Ska tydligen styra nyårsmiddag också, och jobba dagen efter. Allt är lite oklart, jobbar från inorgon till nyårsafton kl 15. Stress stress. Hörs när vi hörs! Pussar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0