Det är att leka med eld när du drar upp det här igen

Japp. Kvinnan i nattmössan är tillbaka. Lite för mycket jobb senaste dagarna, lite för lite fritid. För att tydliggöra mina jobbdagar kan jag säga att jag varit ledig 1 dag i december än sålänge. Imorgon blir min nästa. I måndags jobb 14-21. Tisdags 6:30-10 och sen tillbaka 16- natt och slutade 13 idag. Är lagom slut efter alldeles för lite sömn och ganska krävande arbetspass. 

När jag kom hem skulle jag ta mig en powernap innan träningen. Visade sig bli djup sömn och jag ville aldrig kliva upp. Tryckte i mig frukost (eftersom jag precis vaknat) och försökte mig på att träna efter en månads sjuka, den var inte över än. Preppar för att vakna så frisk som möjligt med halstabletter och te. 

Nu är det inte långt kvar till ledighet och tills alla mina nära och kära kommer hem. Imorgon ska jag hämta min vän Oscar på flygplatsen. Han har jag inte heller träffat sen i somras. På söndag får jag träffa minna och tove som kommer hem från Malta och på måndag, på måndag. Åhh hela mitt hjärta smälter när jag tänker på det. Min kärlek landar i samma land som mig och jag får krama om honom i sex dar. 

Nu kan jag sova gott och längta! Hållet tummarna för att vakna frisk imorgon. Det är jag väl värd? Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0