Day off

Äntligen en ledig dag. Helt sjukt skönt och jag har utnyttjat den till max. Började dagen med lite julshopping och sushi på stan med Linn. Sen åkte vi hem till William, eller aa.. Henne där vi bakade hallongrottor. Vidare till stan igen och sen till mediamarkt för mer julklappsköp. En middag på stan (igen) tillsammans med matilda och sen ett oerhört bra truppmöte om kommande år. Åkte vidare och plockade upp fredrik och vi åkte sedan till Arlanda för att hämta min saknade vän Oscar. Och där stod jag igen, med mina två bästa killkompisar som jag inte träffat på hela hösten. Och på bara sekunder blir man påmind om hur mycket dom behövs i mitt liv. Vi åkte iallafall hem till Tobbe där vi mös alla fyra. 

Jag är sjukt nöjd över dagen och krigar igenom mina sista dagar nu innan jul. Ingen ledig tid kvar nu knappt! 

Godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0