Dan före dan

Klockan är 01:22 och jag har precis lagt mig i sängen. Slagit in alla paket, städat rummet, packat och förberett en massa. De senaste dagarna har gått snabbt som bara den, har knappt hunnit andas emellan. Jag har jobbat den största delen, julshoppat till den näst största delen och igår hann jag även med både middag med ett par vänner och utgång med ett par andra. Sett Williams två basketmatcher under nattetid har jag också gjort. Tror inte det är någon natt den fyra senaste nätterna som jag somnat innan halv tre. Idag blir första! Kanske bra ändå, nästan lite jetlagad utan att ha åkt någonstans. Då är det lite lättare för mig och William att få ihop tiderna eftersom han ligger sex timmar efter oss i tiden. 

Idag har jag jobbat, shoppat och haft julklappsbyte med mina underbara vänner. En riktigt bra kväll med världens bästa tjejer måste jag säga. Och även tove och minna var där vilket var hur roligt som helst. 

Det är helt sjukt att kunna säga det här, jag tror inte ens på det själv. Men om 24h är jag med min kärlek. Imorgon kommer han äntligen hem. Skulle kunna skriva en hel bok om hur det har gått och allt om att han ska komma hem. Men vet inte ens om det behövs. Det känns så jävla bra ska ni veta. Trodde aldrig att det skulle funka såhär bra. 

Med avståndet växer kärleken 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0