Mysdag

Från och med att jag vaknade igår så kände jag "idag ska jag göra precis som jag känner för", och så blev det! Myste hos Angelica med henne och Maya. Skulle egentligen till barolo men var för trött och bara låg i soffan hos Maya och kollade film och åt godis. Tog en tur ut till Helena också när humöret bara brast. Sådär som det kan göra på bara en sekund när en tanke dyker upp.

Idag har jag iallafall tränat, varit hos Anna och varit hos läkaren. Har lågt blodtryck och blir svimfärdig så lätt, plus att jag har en nerv eller något som sitter fel i armen. Varför vara hel när man kan vara trasig?

Ska njuta av ett bad och sen träffa vänner och ge mig in på ett nattpass, och imorgon ska jag boka något som jag bara längtar efter. Ska bli så skönt

Vi hörs vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0