B-day

Japp, det är tisdag och jag fyller år idag. Helt sjukt att tonårstiden är över, ska försöka sätta mig och kolla igenom min tonårstid någon dag. Kanske kommer en liten story på hur jag blev jag osv.
 
Väcktes iallafall av mina fina föräldrar, somnade om och tog mig sen till stan där jag fikade med mina fina vänner. Därefter lite småshopping och en systemetdebut. Extremt orutinerad debut då jag köper explorer vodka och rosévin. Dricker varken eller! Men struntsamma, huvudsaken är att jag faktiskt KAN handla själv! Nu är jag helt slut, skulle tro att mitt dåliga blodtryck börjar komma tillbaka igen. Det väntas iaf middag ute någonstans med matilda och familjen, och sen drinkkväll med massor av fina vänner !

Känns riktigt bra att fylla år! Här kommer lite bilder sen dagen, endast på mig haha... men jag står väl i centrum idag, eller nåt! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0