Talking about a revolution

Fytusan vad krafterna kan rinna ut. 8 timmar på dagis och jag är helt slut, har varit ledig i en vecka men efter en dag jobb blev det jobbigt. Tufft liv.
 
Har iallafall en supertrist nyhet, min telefon la av igår och jag var tvungen att uppdatera den på itunes, men i och med att jag har en ny dator kunde inget säkerhetskopieras så min telefon är nu helt utan bilder, appar, påminnelser och ALLT. Ja ni förstår ju, har förlorat mina externa hårddiskar två gånger med sammanlagt 60 000 bilder, nu sa det poff till mina 6000 mobilbilder och filmer sen de senaste åren. Mitt liv är tomt.
 
Nej nu ska jag åka och bränna lite fett på träningen ! Vi hörs
 
Bild sen helgen i Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0