Oh how I want you

 Häromdagen när jag shoppade med Maya så sa jag: inge mer klädköp.
 
Det tog två dagar och jag var på stan med Linda, hon såg att vi hade fått lönen och poff. Pengar borta. Kunde inte hålla mig! Men är riktigt nöjd med mina två nya sommarlinnen, en ny sommarväska och en ny vanlig väska. Nu saknas bara bikini, jacka, och jaa.. massa fina kläder
 
vill bli ekonomiskt oberoende

 
Förresten, Freddies cirkusshow var asgrym! Önskar att det fanns film, eller att jag hade haft batteri så jag kunde filmat eller åtminstone tagit kort. Hittade iallafall en jättefin låt ! Lite konstig och alldeles typiskt mig att börja gilla. Mika - Any other world. Sök gärna på den om tid finns! Nu blir det att åka till närakuten och hålla Maja sällskap som är lite vilsen, alla är inte som jag på sjukhus. Inget positivt dock
 
Ohh justja! Dagens negativa : Hade en dödslängtan efter tacos som mamma hade sagt att det skulle bli till middag. Vi hade inget mjukt bröd. Länge sen jag blev så besviken. Var helt tyst vid matbordet. Det var hemskt elakt att glömma den.
 
Nu ska jag sluta prata!
 
Adjöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0