GIVE YOURSELF A BREAK

japp då föll man dit igen. Jag och Maya ligger och solar på balkongen när hon säger att det är 50% rea på ALLT på bikbok. En timme senare var vi nere och trängdes med resterande Södertälje. Hittade inte så mycket (som tur var). Dessa två blev mina fynd
 
annars då? Kings vann, jag fick mysa med min bästa, jag jobbade tidigt som tusan imorse, somnade när dagisbarnen skulle vila, träffade Angelica en sväng, och hela kvällen har jag varit på teorikurs i Solna, och en stund hos frida. Imorgon väntar tidig uppgång för att åka tillbaka till Solna Och spendera hela dagen där. Av någon konstig anledning ser jag INTE fram emot det. Menmen! Bita ihop och köra vidare. 
 
justja, min dator gick sönder idag igen, fick tillbaka den för en vecka sen.. Hur drygt? 
 
får panik över att jag inte sover än... Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0