Breakdown

Hola amigos! Lever mitt liv med humörsvängningar och ont i foten. men annars är det väl bra.

Igår lärde jag mig byta däck, eller aa William gjorde det mesta men jag lärde mig! Sen var det barnträning och på kvällen bjöd mannen på mat och bio. Äckligt obehaglig bio. Se aldrig mama. Idag har vi bara latat oss och nu är jag på jobbet, som jag inte ville jobba ikväll, men det är bara att stå ut! Högskoleprov imorgon, inte lycklig. Och min telefons baksida har gått sönder, ännu mindre lycklig. Och mina byxor har spruckit (wakeupcall på att jag kanske borde träna) så kunde man inte :pP. Jag behöver ta mig till huvudstaden och inhandla en ny garderob, särskilt med saker att ha på benen. Men NEJ, upptagen jävel som jag är så får jag väl planera in det om två veckor eller något. Sug

Bjussar på lite bilder sen dagarna ! Snart slutar jag!!! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0