Blessed

Ibland är sängen bland det bästa som finns. Att få sova. Jag har fått uppleva två av sängens höjdpunkter.

Att efter en lång utekväll i Stockholm få krypa ner under täcket och sova

Och att dagen efter få sova tills man vaknar utan att ett alarm ska störa ens skönhetssömn. Man kan ligga kvar i sängen halva dagen om man vill. Så sjukt värt

Hur som helst! Victors skiva igår. Kan inte säga att jag inte borde gått för man gick ju för hans skull, men det var väl inte särskilt roligt. Det var knappt några som kom in, trots att de var typ nyktra. Och de som väl kom in blev utslängda utan anledning. Det var nästan mer poliser och vakter än ungdomar liksom. Sjukt onödigt att förstöra för några som betalat för att ha sitt evenemang på det stället. Men det var lite trevligt ändå! Träffade några gamla vänner som man kunde prata med osv.

Nu ligger jag i sängen och ska samla krafter för att kliva upp och sätta på tv:n. Jag är inte bakis men är bara sådär trött efter att ha varit uppe länge. Sen blir det en fika/ lunch med Linda innan vi startar vårt jobbpass!

Vi hörs vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0