Skinny love

Bra dag, bättre humör än gårdagen. Mer snor i näsan än gårdagen. Oklart vad som är bäst faktist. Lekte med Frida p under dagen, vi gick på stabilt letade kläder till bröllopet, hittade jag några? Nej. Klart som fan att man inte gjorde i den här staden. Måste typ åka till London för att hitta kläder, okej kanske Stockholm. Åkte hem och skulle chilla hemma, mamma var inte hemma så det blev pizza. Av all hämtmat så blir det pizza, vet att du läser det här pappa men förlåt, jag gillar inte pizza längre. Kanske var lite mitt fel då jag råkade säga pizza som ett förslag. Men jag ville ändå inte ha det. Efter maten blev det en myskväll med tildis och sen hämtade jag mamma. Typ det blev gjort ikväll. Fick frågan om att jobba idag. Men min enda lediga dag under veckan och jag är dessutom sjuk. Nejtack. Sa dock ja till att jag kunde jobba längre imorgon och fredag. Om man kunde jobba livstid ist för heltid så kan man ju nästan säga att det är vad jag gör för tillfället.

Bortsett från det är jag lycklig, och som sista punkt. Skriv för fan inte bara "hej" som inledningsfas i ett samtal, man har väl ett större syfte att prata än att bara skriva "hej". Seriöst. Det är som att inte skriva något alls. Ville bara få av mig det, lär er av misstagen.

Godnatt alla nattugglor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0