Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand

Morning loosers

När skrev jag sist? Jag tror det var när jag hängde på samma ställe som jag gör nu, i bilen med jobbet, där jag gör ingenting. Efter jobbet smet jag och åt Burger king och Chillade med Frida, åkte till träningen och tränade tjejerna. Åkte till William i pausen, tränade vuxna och hamnade hos mannen igen där vi hade sleepover. Åkte därifrån vid sex imorse för att hämta farsgubben hemma och sjutsa han till tåget, man får slava så när man får bilen. Har jobbat i tre timmar och har tre och en halv kvar ! Det spöregnar ute så jag isolerar mig nog här i bilen tills vidare. Vi slutar tidigt här ute och åker tillbaka till boendet, skönt det iaf. Vad som händer ikväll är oklart, ska kanske förbi Sanna och säga hej till tjejerna och kolla lägenheten. Men det blir nog inte länge. Jobb 9-19 imorgon och söndag.

Nåväl. Slutasnackat om sånt som inte ens den mest uttråkade personen i världen skulle bry sig om.

Skriver när jag kan och känner för det ! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0