Nostalgi på jobbet

Hej mina vänner !

Träningen gick bra igår. De börjar dock närma sig lite problem som jag inte riktigt är så villig på att lösa på det sätt som är tänkt, men vi får väl se! Var med och körde lite med mitt lag, det är så roligt, vill inte göra något annat än att få träna.

Imorse var det sjukgymnastik och allting gick väldigt bråttom. Körde igenom passet på en halvtimme. Sprang till bussen. Kom hem och duschade och fixade mig och packade väskan på en halvtimme och sen ner till stan igen. På stan hann jag på tio minuter gå till nancys, hämta mat och ta mig till centralen där jag tog bussen till Anki. Kände mig som självaste bolt. Allting gick på mindre än en timme typ ! Åt hos Anki och hon Sjutsade mig till jobbet.

Nu sitter jag på jobbet och dricker kaffr och nostalgiläser en okejtidning sen 2000. Därefter blir det jobb i 7 timmar till sen slutar jag! Men det är en rolig dag, ska baka pizza och gå på dans. Vad som händer sen har jag ingen aning om. Ha det bra så länge !!


Kommentarer
Postat av: DINA STÖRSTA FANS

HEJ LINDA,VI ÄLSKAR DIG, DU ÄR SÅ FIN, OCH SÅ BRA PÅ ALLTING, JAG VILL VARA I DIN KROPP, OCH HA DITT JOBB, JAG VILL JU OCKSÅ TORKA RÖV, KAN INTE ALLA HA ETT SÅNT BRA JOBB? VARFÖR MÅSTE DU VARA BÄST, KAN INTE DU KOMMA TILL MIN SKOLA, DEN HETER LINDASSTÖRSTAFANSSKOLA, VI ALLA ÄLSKAR DIG, PUSS OCH KRAM OCH TORK I STJÄRTEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0