Kattvakt

Sitter hos Anki i min ensamhet och kollar på när hennes katt äter sig fet på maten jag gödande honom med. Det känns som att det spökar i huset men nejnej. Det är Herman hennes katt, någon snarkar högt... Herman. Saker ramlar ner.. Herman. TVn stängs av... Herman sitter på fjärrkontrollen. Då slipper man känna sig ensam iaf!

Jobbade under dagen som sagt och det var väl inte särskilt ansträngande. Åkte till Anki och fick mat, hämtade pappa och William och hängde hos mig, åkte till träningen och har tränat tjejerna och nu har jag en paus eftersom jag inte tränar själv. Sen blir det att träna vuxengruppen och vad som händer efter det är oklart. Lär ju vara att sova, ska träna imorgon bitti och jobba sen. Tjohoo

Jaja, jag och mitt överintressanta liv ska kolla vidare på katten som äter och på family guys överdrivna skämt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0