Harry potter fest

Godmorgon alla glada och mindre glada

Startade min morgon riktigt bra med ett roligt jobbpass med min kära kollega Anna. Efter det träffade jag Fidde, cissan och Fedde och vi åt mat och strosade runt och letade kläder till kvällen. Det var Harry Potter fest och jag skulle vara professor trelawney. Hur ful är inte hon liksom? Åkte till mig och åt god mat och powernapade i två timmar till Melissa horn innan Fedde kom. Sen fixade vi oss och åkte dit.

Måste bara säga att det var bland det roligaste jag har gjort på länge. Alla gick all in och jag var omringad av folk som älskade Harry Potter. Samtalsämnet var ju ganska uppenbart och det var så roligt att kunna diskutera och ha så kul. Vid elvatiden såg vi hur det kom några som liknande dementorer med facklor, det var allas föräldrar som hade klätt ut sig till dödsätare och stod utanför huset. Länge sen jag skrattade så mycket. Harry Potter musik och pumpkinjuice, allt var perfekt.

Vid tre tiden smet vi hem och sov ist, en riktigt rolig kväll. Vad som händer idag är ännu oklart. Vi får väl se vart dagen tar vägen. Ha en bra dag iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0