Västeråsbesök

Hej mina vänner

Har nyss kommit hem från ett kort men intensivt besök i Västerås hos Emilia där hon numera bor. Jag och Sanna åkte dit igår kväll och vi köpte tacos och massa gott och bara mös och snackade. Imorse smet Emilia tidigt till skolan och jag och Sanna låg kvar och sov i några timmar. Efter det utforskade vi stadens all shopping och mat, och var även nere vid vattnet vid alla de fina lägenheterna. En riktigt mysig stad, ganska stor men ändå väldigt fin. Vi sa att det var en blandning mellan Stockholm och Trosa.

Det var skönt att komma bort även om det bara var för ett dygn och bara 12 mil härifrån, men då bryter man vardagen lite. Fick med mig hem lite överblivet godis, ett par nya träningsshorts, en ny bh och ett par assköna byxor (mindre fina) men de kostade bara 29kr så det får bli mjukisbyxor eller nånting!!

Ska mysa ner mig i ett bad så får vi se vad som händer sen. Här bjuds det på lite bilder sen vår lilla roadtrip. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0