Värmen tinade frusna hjärtan som än en gång ska frysa till is

Godmorgon alla sjusovare

Klockan är tjugo över tio och dh börjar på tv så jag sitter bänkad. Gick upp vid sjutiden när William skulle till jobbet och jag åkte hem och kröp ner i min säng i en timme till. Sen drog jag på mig träningskläderna och åkte till sjukgymnasten och tränade.

I måndags när jag kom hem träffade jag mina kära vänner och mös hos Frida. Igår lunchade jag Anki Frida och Anna på stan och sen tränade jag. Oj spännande inlägg.

Jaja struntsamma bilder sen Barcelona kommer nog senare idag! Sen ikväll blir det middag och utgång med alla tjejer från jobbet, kommer nog bli grymt bra.

Hörs sen! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0