Turisttönt

Hejhejhejhemsktmyckethej

Barcelona levererar fortfarande, har turistat massor idag. Åkt sightseeingbuss över hela staden, gått mitt i ett protestanttåg, bränt mig på stranden och åkt linbana över halva staden. Men det har varit bra. 30-35 grader är inte att klaga på, det enda jag vill klaga på är att jag inte får mina "soltimmar". Och det har jag min mamma att skylla på.. Mellan 11-14 vill jag ligga på stranden... Men icke sa Nicke. Rulla runt på hjul och kolla kyrkor den tiden var mycket mer passande för mor min. Åt helvete med det. Kommer hem lika blek som när jag åkte. Kanske lite röd då jag bara bränner mig. Menmen! Livet är bra annars, åker hem imorgon och det känns ganska lagom. Kan inte spendera längre tid med mamma. Det finns så sjukt mycket att se så jag ger upp och man får kolla på mer en annan gång!

Nu ligger vi på hotellet och har precis duschat, kollar på spansk MTV där jag inte fattar allt för mycket men det är ju tv iaf. Snart ska vi ut för att vandra på stan och köpa kläder om affärerna fortfarande är öppna på en söndagskväll, så blir väl någon uteservering.

Skriver när jag kommit hem imorgon eller något. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0