Tröttjävlatrötttrött

Vilka jävla Humörsvängningar jag har, det är läskigt. Arg imorse, glad typ två timmar senare för att jag fick reda på trådlösa internet på jobbet. Sen jobbade jag i nio timmar och nu är jag så trött att jag skulle kunna gråta utan anledning. Nu har jag iaf jobbat klart och bosatt mig i ankis soffa med Fidde p. Tänkte först gå ut men energin räcker inte till. Barnträning och jobb imorgon också.

Längtar tills jag slutar jobba imorgon. Då är mina 30 timmars jobb under tre dagar äntligen färdiga. Alltså 30 timmar på tre dar, observera att jag inte sover natt på jobbet heller. Död åt Jaa.. Allt. Sen längtar jag även för att jag får träffa min pojke igen. Han har jobbat natt och jag har jobbat dag så vi hinner aldrig ses. Men snart så!

Nu ska jag sluta skriva innan jag somnar, sov gott kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0