Lost and insecure, you found me

Hej alla vänner, gympabarn, tränare, släktingar osv som läser denna ordbajsande sida

Tränade imorse (i mina nya träningshorts) (väldigt viktigt med det sista om shortsen). Höll på att svimma så skippade sista övningen, spännande det där med min kropp och blodtryck och allt annat, en 19 åring i en 90 årings kropp ungefär. Kom hem sen och gluttade tv i tre timmar som jag alltid gör numera, fick iaf sällskap av fidde. Vi lagade en väldigt avancerad lunch.. hamburgare och pommes, men gott var det ! Och strosade sedan runt lite överallt i staden, i moraberg, fika med marcus och victor osv...

Sen har jag bara tränat tjejerna som var superduktiga, mina små stjärnor det där. Gick en promenad med min bästa vän också och nu ligger jag här igen, i min säng under mitt underbara duntäcke och ska snart sova. Jobb kl 7 imorgon bitti, sen ska jag nog hitta på något roligt med pojken min. Skriver imorgon eller något!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0