Kollektivtrafik suger

Vaknade av att min far kliver in i rummet och säger att jag måste ta bussen till jobbet. Vadå buss? Buss suger. Nu har jag vant mig vid att åka bil varje dag så jag åker aldrig buss. Så jag fick kliva upp de fick göra i ordning frukost och sånt. Nu sitter jag på en värdelös buss som knakar, det är broöppning och sådär pinsamt tyst i hela bussen, någon tuggar tuggummi högt och en annan idiot sitter och slår foten i golvet i takt till musiken han lyssnar på eller något. Allt detta jobbiga slipper man om man får sitta i en bil som tar en från A till B. Åhh jag hatar kollektivtrafiken. Särskilt när broöppningen gör att jag inte hinner köpa lunch.

Annars är det bra, jobb i nio timmar nu. Hörs efter det eller något! Kramisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0