Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå

Är helt lost och jättedeprimerad, antagligen för att mitt huvud värker som aldrig förr och hela jag är efterbliven. Vet inte vad det har blivit med mig, har hamnat i någon slags rutin som har blivit nu efter studenten och den rutinen suger. Jag vill göra om totalt och må lika bra som man gjorde när man gick i skolan och orkade mycket mer.

Det är så himla dumt för varje dag går jag och saknar det som varit och drömmer om att få åka utomlands och bara försvinna till det bättre. Men det fanns en jätteklok text om hur man glömmer bort att ändra hur man har det. Så det kanske är det jag ska göra, se till att njuta av det liv jag har. Oj här blev man djup märker jag, men jag borde väl sluta klaga och omringa mig av folk som får mig att må bra. Fylla det tomrum och alla frågetecken som uppstod efter studenten och bara gilla läget.

Sen borde jag väl inte klaga, jag har ett underbart liv. Det krävs bara lite småjusteringar i vardagen för att må bra igen.

Lite gay och deprimerande inlägg, men jaja man måste väl få ut sig allt någonstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0