Hem ljuva hem

Och så var man hemma igen

Lite sämre väder men annars skönt att vara hemma. Efter Frullen imorse tog vi oss ännu en runda genom stadens stora shoppinggata och köpte lite linnen och Jeans osv. Åkte till flygplatsen ganska tidigt och flyget skulle gå vid tre. Visserligen gick flyget vid tre, men efter en halvtimme uppe i luften och halvvägs över frankrike så börjar planet skaka och de säger att vi ska vända tillbaka för planet har ett fel. Fick panik och trodde jag skulle dö, men det gick bra! Vi bytte plan och kom iväg igen vid kvart över sex, två timmar senare än tänkt. Var väl lite skräckslagen hela flygresan hem men det hade jag väl mina anledningar till. Nu sitter jag i bilen påväg hem och ska nog träffa anki och Frida. Alltid vill man ha någon att vara med!

Imorgon blir det relax till Max. Min fot är lite ur funktion efter allt promenerande de senaste dagarna. Hörs imorgon!

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0