Det är som att välja mellan att alltid ha grå himmel eller strålande sol med risk för regn

Åhh äntligen fredag. Och äntligen kan jag säga äntligen fredag!!

Vissa dagar är bättre än andra och igår var verkligen inte min dag. Så därför finns det Inge så mycket att berätta. I onsdags och igår lunchade jag på stan med Anna och Angelica. Det är på stan det finns mat så det är på stan man hänger. Både i onsdags och igår spenderade jag kvällarna och nätterna hos min kära pojkvän. Och både i onsdags och igår jobbade jag i järna under morgnarna. Och det var väl faktan om mina senaste dagar... De har typ varit identiska.. Fast ändå inte

Idag har jag jobbat på dagis hela dagen och nu väntas bio med mina kära vänner. En ledig helg börjar bra!! Därför avslutar jag detta inlägg och välkomnar helgen !

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0