Bästismys och höständring

Min lediga måndag var äntligen här. Efter att ha myst hos Anki igår med godsaker åkte jag och Frida hem till mig och sov. Idag har vi skrivit nyttighetslöfte (ska hållas, jag lovar) och fikat på stan med anki och viktoria.

Senare på kvällen impulsköpte jag lite hårfärg och spenderade kvällen med min bästa vän. Vi slingade och färgade hår och pratade om allt mellan himmel och jord, allt som man ska göra med en bästa vän. Så otroligt skönt att ha någon som man kan vända sig till i alla lägen. Nu är mitt hår lite närmre grått ist för att ha tigerfärgat. Råttfärgat is the new Brown typ. Jaja har inte riktigt fattat det än.

Är nu hos Angelica och ska sova här, alltid skönt med sällskap! Nej nu ska jag vara social igen, bjussar på en bild sen Barcelona. Kom hem för en vecka sen, lite stört. Jaja sov gott kompisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0