Barcelona

Hola amigos

Kan ju berätta att Barcelona är underbart. En stor jävla stad med massa roliga hus, och goda matställen och även en enormt lång strand mitt i allt.

Kom till hotellet vid etttiden igår, min väska hade gått sönder under resfärden så vi fick köpa en ny idag. Men idag har vi mest kollat runt. Jag har köpt två nya skjortor, annars har jag inte hittat något. Låg på stranden i några timmar, det är väl 35 grader i solen och typ 25 i vattnet så det är väl synd att klaga. Men tråkig som mamma är så måste vi kolla på en massa saker så jag kommer inte hinna få någon färg. Mitt mål med att pressa kommer alltså inte genomföras.

Under kvällen har vi ätit god mat och gått runt hela stan, verkligen HELA. Nej men utan att överdriva så har vi åtminstone gått i tre timmar.. Men nu ska jag äta lite godis och mysa ner mig i sängen. Imorgon är en ny dag! Kramisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0