23:51

Klockan är mycket och jag borde inte vara uppe.. Om sju timmar börjar jag jobba, om sex och en halv timme kliver jag upp. Ändå var det här det bästa valet att göra ikväll. Tänkte ha en hemmakväll, men jag är rädd för ensamhet och klarar det inte så jag åkte ut till Fia och mös med ljus och godis och bara pratade. Vet inte var det är med mig och varför jag är rädd att vara själv, men så är det bara.

Utom det så var jag hos sjukgymnasten imorse, åkte tillbaka till Anki och mös där i några timmar. Vi drog en runda på stan där vi åt lunch och jag köpte en ny plånbok. Sen har jag haft träning med tjejerna, och jag vet att ni läser det här och ni var en pain in the ass idag.. Så snälla lyssna bättre på torsdag så blir jag gladare! Men ni körde ändå bra.

Och Jaa.. Ännu en dag har gått i mitt "efterstudentenliv". Jag har det nog ganska bra ändå.. Trots allt.

Slut på ord! Kram på er

Drar upp en bild på min nya hårfärg, här har ni Linda. 19 år gammal med grått hår. Förtidspensionär kallas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0