Thank god it's friday

Godmorgon !

Förstår inte hur jag kan vara så trött. Kom nyss hem från William och planen är att sova vidare, men det går ju inte! Ångest.

I onsdags kväll hämtade jag mitt ps2 och hade gamenight med mig själv.. Tills mina vänner tvingade mig att ha sleepover med dom så jag åkte dit. Igår morse var jag hos sjukgymnasten igen! Lunchade med tildis på stan och jobbade hela kvällen så det blev ingen träning för min del.

Nu ska jag försöka sova vidare och dra igenom kvällens jobbpass, det blir dans på stadshuset så det blir nog inte så jobbigt! Ha det bra friendssss

Bjussar på en bild på mig och mina coola byxor som jag inte vågar använda så jag har de som typ mysbyxor, igår fick de vistas på jobbet. Men det är i Järna och där gör det inget om man går i zebrafärgade jeopardbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0