Södertälyeah trupp cup

Herregud vad trött jag är.

Har spenderat elva timmar i täljehallen nu och mina ben viker sig. Den årliga tävlingen har varit och den blev lika bra som alla andra år. Dock lika mycket att göra som alla andra år.. Började som ledare imorse då mina tjejer tävlade. De var superduktiga och kammande hem bra placeringar och en silvermedalj i fristående vilket kändes väldigt bra!

Efter deras tävling satt jag i musiken med Oscar Fredrik Matilda och Maya, fick massa sällskap! Efter tre timmar i musiken fick jag byta om och sitta som tyckare (domare) och döma en annan klass i tre timmar.. men nu är jag färdig!

Har precis kommit hem och ska trycka i mig mat och snabbduscha. Sen blir det att kalasa för Tobbe som fyllde år igår och kanske en utgång på det. Och kanske en utklädnad på det. Om engagemanget finns. Det återstår att se ! Kvällen är bara barnet eller vad säger man? Hörs en annan dag i ett annat liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0