Out of our minds with nothing inside

Sitter på jobbet i min ensamhet.. Brukar som senast sluta nio och då är jag aldrig sist eftersom jag inte vågar sova natt här så jag har inga nattpass, men ikväll får jag jobba fram till att natten börjar så kommer en annan och byter av mig 23. Får panik av att vara ensam i det här stora trevåningshuset, det är mörkt och kallt och det låter hela tiden med massa konstiga ljud. Under halloweentider också, Linda tre år är nog mörkrädd.

Igår sa jag ju att jag skulle ut.. Sagt men inte gjort. Kom hem och ville ta en powernap innan jag drog, men powernapen blev visst till imorse vid elva.. Ingen utgång för mig inte. Det var ändå bara Oscar och killarna ute, inga tjejer följde med så jag hade ändå bara känt mig missanpassad. Okej så farligt hade det kanske inte hade varit men ändå, skönt att sova.

Under dagen har jag varit i hölö och tränat mina tjejer som (som vanligt) var sjukt duktiga. Lyckligt lottad som har 23 tonåringar som är så otroligt duktiga och underbara. Efter det blev det massor med ärenden och hann även träffa Oscar en kort stund på donken med Anna innan jag gav mig iväg till jobbet. Spännande dag? Oklart va..

Imorgon är första dagen på en vecka som jag är ledig. Riktigt skönt faktist! På kvällen blir det födelsedagsfirande för födelsedagsbarnen maja och Ida som fyller den värdelösa åldern nitton. Men allt för att få fira eller hur? Men som
Vanligt när de fyller år så måste jag sova tidigt för att södertäljetävlingen är på lördag. Men inga ledsna miner för det inte!

Nu ska jag försöka sysselsätta mig så jag slipper skrämma upp mig själv. Lär ju ha något spännande att berätta imorgon, för det har jag ju varje dag.. Right? Ha ha. Godnatt loosers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0