only you

Morninggggggg

Har haft smått panik under morgonen då min telefon inte fungerat men nu funkar den igen! wohooo

Åkte till min kära pojkvän igår, vi åkte till Mediamarkt och jag hoppades på att kunna impulsköpa en ipad för 2200 som den kostade men NEJ, den var ju såklart slut. Det var en liten ful unge som smällde mig på rumpan också, seriöst? han var högst nio år, vart är världen påväg? och varför hindrade inte hans föräldrar det här som stod previd. Usch.. William blev iaf ett surroundsystem rikare innan vi lämnade affären.

Åkte hem tidigt imorse när william åkte till jobbet, jag gjorde faktist något som jag skulle gjort för länge sen. Bokade tid hos sjukgymnasten! haha.. det tog några dar, eller veckor men nu är jag tillbaka! Nej nu kanske jag ska ta tag i mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0