Every second is a lovesong

Här sitter jag och lyssnar på en av mina nya favoritlåtar, Luckiest girl med Vinsten. Den akustiska är riktigt mysig såhär i äckelhösten när det dessutom är en måndag. Tog en välförtjänt sovmorgon och drog iväg på några ärenden. Tillexempelt så rullade jag och Niklas en trampett från Blombackahallen till Västergård. Sen blev det såklart Kanslihäng i några timmar. Har hunnit städa mitt rum nu på eftermiddagen också, kolla bilden! såhär fint brukar det inte vara..

Har hamnat i någon dum deprission där jag bara väntar på bättre tider. Nu vet jag ju hur mina framtida månader kommer att se ut. Jag längtar redan tills det är över. Men nu är den en månad kvar tills operationen ska ske. Det blir som att jag bara väntar och väntar tills den dagen är där. Visst har jag saker att göra, men just nu vill jag bara få det gjort. Först vart jag rädd när jag fick höra att jag skulle opereras för då var jag inte redo, men nu är jag redo för att bli handelikapp. 
 
Men än är jag inte där så jag får passa på att gå och röra på mig och köra bil sålänge jag bara kan! Så det blir väl att göra något av den här måndagen också.
 
Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0