En gång gymnast, alltid gymnast

Vilken skön söndag det har varit, en bra söndag än så länge!

Igår efter tävlingen så drog jag mig till Tobbe där vi firade honom och klädde ut oss. Eftersom vi bestämde i sista sekund att vi skulle klä ut oss så blev det att vara zombies för mig och Maya. Inte det finaste. Men man orkar ju inte klä sig slutty på halloween. Ska man klä ut sig så är det för att man får chansen att vara EXTRA ful. Inget annat

Väl ute var det trevligt med alla människor, men som vanligt är jag ganska trött på strippen så jag åkte hem relativt tidigt.

Vaknade upp imorse brevid min älskade, tog en lugn morgon innan pappa hämtade mig och jag åkte till täljehallen. Jag var alltså träningsfri och jobbfri idag så jag passade på att vara lite gymnast. Har inte tränat sen i mars så visst var man lite ringrostig efter 8 månader men det var roligt ändå! Nu efteråt kommer det väl göra ont men det var det värt. Det är så sjukt roligt och jag ville göra några sista volter innan operationen. Min tränare frågade om jag kunde hoppa in på några varv till tävlingen i halmstad nästa helg men så långt ska jag inte gå. Blir lite fel om man har så ont att man knappt kan gå ibland.. Men så gympar man på för fullt. Men det går ju, det gör bara ont när man belastar lite.

Nåväl slutsnackat om gympan. Nu ska jag snabbduscha och sen åka ut till tveta där jag ska träffa världens bästa lag och alla vänner för att få tända ljus hos vår fina Helena.

Kram på er sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0