Det är rätt som det sägs

Shopping gör kvinnor lyckligare, iaf mig.
 
Jobbade fyra timmar imorse, och har tre jobbdagar till framför mig. Så jag tyckte att jag förtjänade att få handla mig lite lycka. Dock blev det inte så mycket, men lite söta underkläder och smink. Fick bra sällskap av Johanna och Angelica vilket gjorde det ännu bättre.
 
Har precis bosatt mig i sängen med mjukisar och känner mig halväcklig sådär. Inte ofta jag väljer att bara sitta hemma och göra ingenting helt själv. Vad händer.. Ville bara uttrycka min lycka över mina nya inköp (och min stolthet att jag för första gången på några månader inte åt lunch på stan utan faktist åt en matlåda hemma hos anki).
 
Slutsnackat om det, tv och sänghäng på schemat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0