Zombie

Godmorgon

Hänger lite på sjukhuset såhär på morgonkvisten, tårarna rinner och jag kan knappt hålla munnen stängd för att jag gäspar så mycket. Nu ska jag iaf äntligen få röntga min fot, med sån där
Konstig röntgen där de gör någon modell av min fot. Ser fram emot det men ändå inte

Här på sjukhuset sitter vi like a Swede jag tar ena tvåmeterssoffan, en gubbe har den andra, det finns massor sv. Stolar runt oss, där sitter en gubbe lite längre bort, och på andra sidan rummet, tio meter bort sitter en tjej. Vi är lite främlingsfientliga märker jag. Jag klagar inte, skulle ändå inte orka prata idag. Nyss gick ett tiotal läkare förbi, jag kände igen minst åtta av dom. Har inte alls varit här ofta

Igår var det sovmorgon, gick upp för tidigt för jag trodde jag skulle ta bussen men insåg att jag hade bil, men jag kunde fylla ut tiden med annat ändå och lyckades till och med komma sent. Hade oförberett engelskaprov som jag kunde fuskat sönder på, men gjorde typ inte ens det. Sen nancys och träningar. Efter min dåliga dag fick jag sällskap och Åkte till malmsjön för årets första dopp, som även var ett Kvällsdopp vilket inte gjorde det så skönt, men kul var det.

Jaja allt om mitt tråkiga liv, nu har jag till och med gjort den konstiga röntgen och är på väg till sjukgymnasten, senare blir det klättring i Stockholm. Hörs sen kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0