Tigervarning

Hola amigos

En helg har gått och jag är två dar närmre studenten sen sist jag skrev. Det är helt sinnesjukt. Fredagen bestod av mys med Oscar och Matilda. Sen åkte jag till Fia där vi grillade, det blev massa pojkar och några av oss tjejer. Mys och trevligt.

Lördagen gav lite besök på stan, gav mig ut på hal is, vilket jag ångrar stort. Ville få mitt hår lite sommarblont men nejnej, ser ut som en tiger såhär inför studenten. Lyckliga dagar nejnej. Efter mycket panik och en del tårar blev det att fira Michelle. God mat och bra sällskap, åkte lite ärenden och sen hem till Tobbe där kvällen fortsatte. Vi spelade kubb och kolla melodifestivalen, de andra drack och jag kollade på. Yey. Hade träning med tjejerna imorse och åkte sen ut till stendörren för att fira Mors dag. Har hunnit vara ute hos Sofia också och bara myst med henne och Matilda.

Det var min helg, mysiga kvällar och missfärgat hår med en kort sammanfattning. Nu blir det lite tvspel med mina vänner och sen läggdags. Natti kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0