Tävlingsdags

Godmorgon !

Helgen har hittils varit bra, den är ju snart slut så jag kanske inte kan säga så mycket mer. I fredags var det alltså studentskiva, alla bangade på att klä ut sig så jag gick vanlig. Tanken var att vi skulle komma precis från luciafirandet så vi skulle varit ett luciatåg. Men så blev det icke. Kvällen var rolig hursomhelst, mycket folk och alla va taggade.

Igår mådde jag mindre bra, Sofia hämtade mig och vi tog oss till stan för att äta lite. Mötte upp Tove och Frida som också var på topp. Efter det åkte jag hem och Chillade galet. Senare på kvällen åkte jag till Oscar och vi åkte till Maya, mötte upp Tove, Sofia och Marcus och satt och mös i mayas lusthus med godis och annat gott.

Nu sitter jag på centralen och väntar på bättre tider, trodde vi skulle ses vid halv så jag var här kvart över, det visade sig att vi skulle ses vid kvart i. Jo men det var ju roligt! Jaja jag ska inte klaga. Tävling i Örebro hela dagen, är hemma vid tolv inatt typ. Tjohooo, skriver kanske efter tävlingen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0