Så jävla viktigt

Hej ska glada

Vad som var så viktigt var ju att vi vann drakbåtsrodden över den andra idrottsklassen i vår skola!! Så jävla bra, snygga var vi också, helt orangea med en nylonstrumpa på huvudet.

Träffade en sjuk individ utanför sjukgymnasten också som hade väntat på mig i en halvtimme för att få prata med mig, han ville ha mitt nummer pch bli min vän och massa, läskig kille. Efter drakbåtsrodden Chillade jag med fia Matilda och Wille och sen åkte vi hem till mig och åt innan träningen. Jag är så stolt över mina tjejer, de var så duktiga. Deras första rm tävling är i helgen och jag är grymt taggad. Efteråt kom Wille igen och vi tog oss ut till Fia för att gå en promenad och hänga lite. Åkte hem till mig och kolla film, jag slocknade och vaknade vid fem av att han var tvungen att dra. Lostade mer än aldrig förr, vaknade nu igen och insåg att jag inte fattade nånting. Idag blir det iaf golf, synd att klaga. Hörs sen kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0